NAMEN OPERACIJE
Namen operacije krepitev kompetenc, digitalizacija marketinga in izdelava digitalnih orodij za širitev na tuje trge. Optimizacija E-poslovanja v podjetju T Betori d.o.o. je uvajanje inovativnega, najsodobnejšega in učinkovitega poslovnega modela v prakso, ki v podjetje prinaša hitro, varno in družbeno odgovorno opravljanje cestno tovornih storitev. S pridobitvijo novega programa smo si optimizirali administracijski del poslovanja in digitalizirali poslovanje med strankami in nami. Spletna stran in produktno prodajni video nam omogočata lažjo prepoznavnost na EU tržišču in služita kot odličen model trženja naše blagovne znamke! S krepitvijo kompetenc je podjetje pridobilo dodatno znanje, ki nam bo koristilo pri nadaljnjem poslovanju.
ELEKTRONSKA IZMENJAVA MED PARTNERJI
S pridobitvijo E-portala, ki je bil izdelan na ključ smo tako digitalizirali celoten proces dela, povezali smo vodstvo podjetja, voznike, in računovodstvo. E-portal nam omogoča kreiranje delovnih nalogov, ki jih vozniki prejmejo na mobilno aplikacijo, katero smo prav tako izdelali na ključ ter vodenje celotne flote vozil preko administracijskega portal. E-portal nam omogoča tudi direktno pošiljanje računov in dokumentov do stranke. Strankam smo preko zunanje povezave omogočili tudi sledenje vozila v živo preko zemljevida, kar jim koristi pri organizaciji nakladov/razkladov.
SPLETNA STRAN ZA TUJE TRGE
Z novo spletno stranjo v dveh tujih jezikih bomo lahko učinkovito nastopali na tujih trgih. Spletna stran vsebuje vse podatke in informacije, ki jih potrebuje naročnik naših storitev. Potencialnim strankam bomo omogočili hitri kontakt s podjetjem, spletna stran pa bo povezana tudi z družbenimi omrežji.
PRODUKTNI – PRODAJNI VIDEO
S produktno prodajnim videom želimo predstaviti naše podjetje in naš način dela. Video bo namenjen oglaševanju in predstavitvam na sejmih in družbenih omrežjih, prav tako bo video vključen na spletno stran.
KREPITEV KOMPETENC/ USPOSABLJANJA
Skladno z digitalizacijo, avtomatizacijo in nadgradnjo e-poslovanja je potrebno vodstvo in zaposlene ustrezno informirati in nadgraditi njihovo znanje, da bodo lahko svoje delovne naloge izvajali čim bolj optimalno. Usposabljanje je bilo usmerjeno v: informiranje s področja učinkovitih procesov ustvarjanja vrednosti, novi modeli in orodja za izvoz z pojasnili zakona o varstvu osebnih podatkov, brezpapirno poslovanje, predstavitev primera dobre prakse. Usposabljanje in informiranje je potekalo v obliki 5 šesturnih srečanj, pri čemer so prve tri ure namenjene predavanju, drugi del pa praktičnemu usposabljanju. Zadnje srečanje je bilo namenjeno podrobni predstavitvi dobre prakse in prikazu primerjave z našim podjetjem.
CILJ NALOŽBE
Cilj aktivnosti je podjetju povečati dodano vrednost z uporabo digitalnih orodji in znanja s katerimi lahko kompetentno dohitijo/prehitijo konkurenco in se predstavijo potencialnim strankam iz cele Evrope.
FINANČNA PODPORA
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v višini 28.000€.
Z naložbo smo dosegli sledeče:
VEČJA PRODUKTIVNOST IN PREPOZNAVNOST
- Optimalno planiranje posegov
- Dostop do podatkov
- Elektronski zajem podatkov
- Manj administrativnega dela
BOLJŠA PREGLEDNOST NAD POSLOVANJEM IN DIREKTEN DOSTOP DO
- Podatek o lokaciji opravila na terenu
- Podatek o času opravila na terenu
- GPS sledenje vozil
KONKURENČNA PREDNOST
- Hitrejši odzivni čas
- Direkten dostop do tehnične in prevozne dokumentacije
- Podatki o opravilih v realnem času
- Prednostno opravljanje opravil